середа, 29 вересня 2021 р.

ВЕДЕННЯ БЛОГУ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧИТЕЛЯ

Ми живемо в час швидкого розвитку цифрових технологій,  тому  можливості освітніх мережевих ресурсів педагоги можуть широко використовувати у своїй діяльності. Це спонукає їх до оволодіння новими технологіями, новими онлайн-інструментами, які дозволяють їм урізноманітнити організацію освітнього процесу, сприяють самонавчанню учнів. Адже, як стверджував Алі Апшероні, "педагоги не можуть успішно когось навчати, якщо в цей час ретельно не вчаться самі"

Цьому "ретельному навчанню" педагогів закладів загальної середньої освіти Чернівецької міської об'єднаної громади - учителів української, зарубіжної, початкових класів - були присвячені вебінари на тему "Блог як інструмент сучасного вчителя", які відбулися 23-28 вересня 2021 року.  Чи важко створити блог? Звичайно, ні. І учасники вебінарів у цьому переконалися. Ми не лише його створили, але й училися  налаштовувати дизайн, вибирати макет,  додавати гаджети, наповнювати контентом - публікаціями, тематичними сторінками тощо. 

Блог - це своєрідний акумулятор й водночас транслятор динамічно розвивального потоку новітніх знань. Ведення учителем блогу - це цікава і пізнавальна робота, це розвиток його професійної компетентності. Адже працюючи з блогом, педагог самовдосконалюється, а саме: 

розвиває мовну, інформаційно-цифрову та предметну компетентність;

удосконалює писемне мовлення, розвиває критичне мислення, уміння висловлювати власні думки; 

розвиває вміння навчатися упродовж життя (самостійно шукати інформацію, обробляти інформацію її), сприяє власному інтелектуальному розвитку;

розвиває соціокультурну компетентність - підтримує розвиток професійного мережного вчительського співтовариства, звикає діяти спільно і звіряти свої дії з нормами професійної спільноти;

популяризує власну професійну діяльність, навчається кращому, що є у колег.

📢 Кожен з нас повинен пам'ятати: створюючи блог, необхідно чітко знати, для чого / для кого я його створюю, з якою метою. Бо саме від цього залежить його структура та контент.

Немає коментарів:

Дописати коментар