👉Постанова Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти" від 15 вересня 2021 р. № 957 (зі змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 483 від 26.04.2022 та № 979 від 30.08.2022) перейти
Навчально-методичний посібник "Асистент вчителя у закладі загальної середньої освіти з інклюзивною формою навчання" (авт. Колупаєва А.А., Коваль Л.В., Компанець Н.М., Квітка Н.О., Лапін А.В.) перейти
Навчально-методичний посібник «Навчання дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі» (авт. Колупаєва А. А., Таранченко О. М.) перейти
👉Лінійка видань для педагогів, які працюють з учнями з особливими освітніми потребами перейти
👉Адаптація та модифікація навчальних програм: що це та як це здійснити вчителю у ЗЗСО? перейти перейти
👉 Навчання дітей з ООП: адаптація та модифікація навчальних програм перейти
👉 Спільна робота вчителя та асистента вчителя перейти
👉Зони відповідальності на уроках та поза ними асистента вчителя, асистента дитини та вчителя – юридичне розʼяснення перейти
👉 Практичні рекомендації "Як зробити онлайн-уроки інклюзивними" перейти
👉 Надання освітніх послуг для осіб з особливими освітніми потребами в умовах дистанційного навчання на всіх рівнях освіти перейти
🔍Вебінар "Цифровий учитель" та учні з особливими освітніми потребами: навчаємось, щоб навчати"👇
Немає коментарів:
Дописати коментар