👉Концепція реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти "Нова українська школа" на період до 2029 року (розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14 грудня 2016 р. № 988-р) перейти
👉План заходів на 2017-2029 роки із запровадження Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти "Нова українська школа" (розпорядження Кабінету Міністрів України від 13 грудня 2017 р. № 903-р) перейти
👉Державний стандарт базової середньої освіти, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 30 вересня 2020 р. № 898 перейти
👉Державний стандарт базової середньої освіти 5-9 класи Нової української школи (презентація МОНУ) перейти
Дорожня карта: впровадження нового Стандарту базової освіти👇
👉Дорожня карта імплементації Державного стандарту базової освіти (проєкт)перейти
👉 Презентація дорожньої карти впровадження нового Стандарту базової освіти від Українського інституту розвитку освіти перейти
👉Наказ МОН від 10.05.2011 № 423"Про затвердження єдиних зразків обовʼязкової ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах усіх типів і форм власності" перейти
👉Наказ МОН від 12.07.2021 № 795 "Про надання грифа "Рекомендовано Міністерством освіти і науки України" модельним навчальним програмам для закладів загальної середньої освіти" перейти
👉Наказ МОН від 08.02.2022 № 140 "Про надання грифа "Рекомендовано Міністерством освіти і науки України" підручникам для 5 класу закладів загальної середньої освіти" перейти
👉Наказ від 19.02.2021 № 235 "Про затвердження типової освітньої програми для 5-9 класів закладів загальної середньої освіти" (УВАГА! п.5 про модельні програми) перейти
👉Розробники нового стандарту – хто вони? Ірина Старагіна про зміни в мовно-літературній галузі й виклики НУШ перейти
👉 Роман Шиян. Новий стандарт базової освіти: матриця академічної свободи перейти
👉 Організація освітнього процесу в 5-х класах НУШ перейти
👉Навчально-методичний посібник "НУШ: путівник для вчителя 5–6 класів" перейти
👉Методичний путівник Нової української школи: мовно-літературна освітня галузь: збірник науково-практичних матеріалів (Донецький облІППО; за заг. ред. І. Ціка) перейти
👉Інноваційні технології супроводу реалізації базової середньої освіти в умовах реформування НУШ (Донецький облІППО; за заг. ред. В.С. Поуль, А.В. Сазонової) перейти
👉 Посібник "Ціннісні орієнтири сучасної української школи" перейти
👉 Реформа НУШ і війна: які зміни чекають середню школу з 1 вересня перейти
👉 Пілотні навчальні матеріали - майбутні підручники для 5 класу НУШ. Апробація освітніх матеріалів 2021/2022 перейти
ПІЛОТНІ КЛАСИ
📌Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в 5-6-х пілотних класах НУШ перейти
📌 Методичні рекомендації МОН України для ПІЛОТНИХ закладів загальної середньої освіти (7-9 класи) перейти
ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ
👉Методичні рекомендації щодо особливостей організації освітнього процесу у першому (адаптивному) циклі / 5 класах закладів загальної середньої освіти за Державним стандартом базової середньої освіти в умовах реалізації концепції «Нова українська школа». Лист МОН від 06.08.2021 №4.5/2303-21перейти
👉Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти. Наказ МОН № 289 від 01.04.2022 року перейти (додаток перейти)
👉 Особливості оцінювання і ведення журналів у 5-х пілотних класах НУШперейти
👉 Як вчителям оцінювати учнів, вести журнал та перевіряти зошити: пояснення МОН перейти
👉 Позитивне оцінювання та самооцінювання – як проводити й навчити цього учнівперейти
👉 З досвіду оцінювання у пілотних 5-их класах НУШ перейти
👉Оцінювання в 5 класах Нової Української Школи || Освітня галузь: мовно-літературна(українська мова) перейти
👉Оцінювання навчальних досягнень учнів із зарубіжної літератури в контексті вимог Держстандарту перейти
👉Чижевська Т.Щоденники спостережень. ЗРАЗКИ 5 клас6 клас
ФОРМУВАЛЬНЕ ОЦІНЮВАННЯ
“... Буде змінено підходи до оцінювання результатів
навчання. Оцінки слугуватимуть для аналізу
індивідуального прогресу і планування індивідуального
темпу навчання, а не ранжування учнів. Оцінки
розглядатимуться як рекомендація до дії, а не присуд”
👉Презентація підручника "Українська література". 5 кл. Авторський колектив: О.В.Калинич, С.О.Дячок. За редакцією Ю. І. Ковбасенка, професора кафедри світової літератури Київського університету імені Бориса Грінченка, заслуженого працівника освіти України перейти
Немає коментарів:
Дописати коментар