Нова українська школа: методичний путівник

👉 Концепція Нової української школи перейти

фото із сайту ІМЗО

👉Концепція реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти "Нова українська школа" на період до 2029 року (розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14 грудня 2016 р. № 988-р) перейти

👉План заходів на 2017-2029 роки із запровадження Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти "Нова українська школа" (розпорядження Кабінету Міністрів України від 13 грудня 2017 р. № 903-р) перейти

👉Державний стандарт базової середньої освіти, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 30 вересня 2020 р. № 898 перейти

👉Державний стандарт базової середньої освіти 5-9 класи Нової української школи (презентація МОНУ) перейти

Дорожня карта: впровадження нового Стандарту базової освіти👇

👉Дорожня карта імплементації Державного стандарту базової освіти (проєкт) перейти
👉 Презентація дорожньої карти впровадження нового Стандарту базової освіти від Українського інституту розвитку освіти перейти

👉Наказ МОН від 10.05.2011 № 423 "Про затвердження єдиних зразків обовʼязкової ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах усіх типів і форм власності"  перейти
👉Наказ МОН від 12.07.2021 № 795 "Про надання грифа "Рекомендовано Міністерством освіти і науки України" модельним навчальним програмам для закладів загальної середньої освіти" перейти
👉Наказ МОН від 08.02.2022  № 140 "Про надання грифа "Рекомендовано Міністерством освіти і науки України" підручникам для 5 класу закладів загальної середньої освіти" перейти
👉Наказ від 19.02.2021  № 235 "Про затвердження типової освітньої програми для 5-9 класів закладів загальної середньої освіти" (УВАГА! п.5 про модельні програми) перейти

👉Розробники нового стандарту – хто вони? Ірина Старагіна про зміни в мовно-літературній галузі й виклики НУШ перейти
👉 Роман Шиян. Новий стандарт базової освіти: матриця академічної свободи перейти


НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА: ОСНОВНІ АСПЕКТИ

👉 "Якість освіти" перейти
👉 Організація освітнього процесу в 5-х класах НУШ перейти
👉Навчально-методичний посібник "НУШ: путівник для вчителя 5–6 класів"   перейти
👉Методичний путівник Нової української школи: мовно-літературна освітня галузь: збірник науково-практичних матеріалів (Донецький облІППО; за заг. ред. І. Ціка) перейти
👉Інноваційні технології супроводу реалізації базової середньої освіти в умовах реформування НУШ (Донецький облІППО; за заг. ред. В.С. Поуль, А.В. Сазонової) перейти
👉 Посібник "Ціннісні орієнтири сучасної української школи" перейти
👉 Реформа НУШ і війна: які зміни чекають середню школу з 1 вересня перейти
👉 Пілотні навчальні матеріали - майбутні підручники для 5 класу НУШ. Апробація освітніх матеріалів 2021/2022  перейти

ПІЛОТНІ КЛАСИ
📌Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в 5-6-х пілотних класах НУШ перейти
📌 Методичні рекомендації МОН України для ПІЛОТНИХ закладів загальної середньої освіти (7-9 класи) перейти

ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ


👉Методичні рекомендації щодо особливостей організації освітнього процесу у першому (адаптивному) циклі / 5 класах закладів загальної середньої освіти за Державним стандартом базової середньої освіти в умовах реалізації концепції «Нова українська школа». Лист МОН від 06.08.2021 №4.5/2303-21 перейти
👉Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти. Наказ  МОН № 289 від 01.04.2022 року перейти (додаток перейти)
👉 Особливості оцінювання і ведення журналів у 5-х пілотних класах НУШ перейти 
👉 Як вчителям оцінювати учнів, вести журнал та перевіряти зошити: пояснення МОН перейти
👉 Позитивне оцінювання та самооцінювання – як проводити й навчити цього учнів перейти
👉 З досвіду оцінювання у пілотних 5-их класах НУШ перейти
👉Оцінювання в 5 класах Нової Української Школи || Освітня галузь: мовно-літературна(українська мова) перейти
👉Оцінювання навчальних досягнень учнів із зарубіжної літератури в контексті вимог Держстандарту перейти
👉Чижевська Т. Щоденники спостережень. ЗРАЗКИ  5 клас   6 клас

ФОРМУВАЛЬНЕ ОЦІНЮВАННЯ

“... Буде змінено підходи до оцінювання результатів
навчання. Оцінки слугуватимуть для аналізу
індивідуального прогресу і планування індивідуального
темпу навчання, а не ранжування учнів. Оцінки
розглядатимуться як рекомендація до дії, а не присуд”
З Концепції нової української школи

📌 Поняття про формувальне оцінювання перейти
📌Як упровадити формувальне оцінювання в 5—11-х класах перейти
📌 Оцінювання в 5 класі НУШ перейти
📌Методика оцінювання навчальних досягнень учнів 5 класу: НУШ перейти
📌Про формувальне оцінювання  перейти
📌Що таке формувальне оцінювання, чому воно потрібне учням і які основні виклики перейти
📌Як оцінювати без оцінок: покрокова інструкція сучасного вчителя перейти
📌Формувальне оцінювання: означення, техніки і інструменти перейти
📌Техніки, елементи формувального оцінювання перейти
📌Технологія формувального оцінювання перейти
📌Оцінювання як навчання: стратегії формувального оцінювання перейти
📌Найцікавіші прийоми формувального оцінювання ("Тижневі звіти", "Сигнали рукою")  перейти
📌Шаблони для здійснення формувального оцінювання перейти
📌 40 цифрових технік формувального оцінювання для 5-6 класів НУШ перейти або 👇
📌20 «швидких» прийомів формувального оцінювання перейти
📌15 способів здійснити формувальне оцінювання на уроці перейти
📌5 онлайн-сервісів для опитування учнів перейти
📌Формувальне оцінювання як засіб підвищення ефективності освітнього процесу перейти
📌 Картка самооцінювання перейти
📌Орієнтовний перелік інструментів формувального оцінювання  (додаток 1 до листа МОНУвід 06.08.21 року № 4.5/2303-21) перейти
📌Вивчення української мови в 5 класах з навчанням мовами національних меншин (ст.6-7 додатка  3 до листа МОНУ від №1/9530-22 від 19.08.2022) перейти
📌Методичні родзинки уроків зарубіжної літератури (спільнота у Фейсбуці) перейти
📌Курс «30 кроків до нової української школи: навчаємо громадянин» від PROMETEUS  перейти
📌Курс «Оцінювання без знецінювання» від EdEra перейти


НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКЛАДАННЯ У НУШ


👉Навчальна програма не має копіювати модельну: що спільного й різного в цих програмах перейти
Як створити навчальну програму на основі модельної (на прикладі інтегрованого мовно-літературного курсу) 👇

👉 Модельні навчальні програми предметів мовно-літературної освітньої галузі перейти або перейти
👉 Презентації модельних навчальних програм перейти
👉 Підручники для 5-6 класів НУШ перейти

Презентації підручників для 5 класу
👉 Презентація підручника "Українська література". 5 кл. (авт. Яценко Т.О., Пахаренко В.І., Слижук О. А.)
 перейти
👉Презентація підручника "Українська література". 5 кл. Авторський колектив: О.В.Калинич, С.О.Дячок. За редакцією Ю. І. Ковбасенка, професора кафедри світової літератури Київського університету імені Бориса Грінченка, заслуженого працівника освіти України  перейти
👉Презентація підручника "Українська література» 5 кл. (авт.Архіпова В., Січкар С., Шило С.) перейти
👉 Концептуальні засади підручника "Українська мова. 5 клас НУШ (авт.Голуб Н. Б., Горошкіна О. М.) перейти
👉 Презентація підручника "Українська мова".5 кл.(авт.Заболотний О., Заболотний В.) перейти

👉Навчально-методичний путівник НУШ. 5 клас перейти
👉Навчально-методична скарбниця. НУШ 5-6 класи перейти

Презентації підручників для 6 класу
👉"Українська мова". 6 клас. Авт. Заболотний О. В., Заболотний В. В. перейти
👉 Українська мова. Українська література перейти
.

Немає коментарів:

Дописати коментар