Організація роботи з обдарованими учнями була, є й буде одним із основних напрямків роботи в освітній галузі. Адже суспільство повсякчас потребує творчих, діяльних, обдарованих, інтелектуально й духовно розвинених громадянах. Наше завдання - виявлення таких дітей та створення умов для їх оптимального розвитку. Адже учений-психолог В. Моляко вважає, що кожна дитина має здібності в якомусь напрямі; мистецтво педагогіки та психології – відшукати ці напрями, допомогти дитині зрозуміти себе, повірити у свої можливості.
Проблему організації роботи з обдарованими учнями обговорено 08 та 11 жовтня 2021 року під час педагогічного консультування, яке було проведено для вчителів-словесників.
☑ характерні особливості обдарованої дитини;
☑ типи обдарованості (художній, творчий, інтелектуальний, академічний, соціальний або лідерський, психомоторний, духовний, практичний);
☑ етапи організації роботи щодо розвитку здібностей і талантів учнів (діагностичний, формувальний, мотиваційно-стимулювальний);
☑ дії педагога на кожному з етапів.
Зроблено акцент й на переліку тих мовно-літературних інтелектуальних змагань, проведення яких організовує чи підтримує Міністерство освіти і науки України, інші установами, організації й у яких можуть брати участь обдаровані діти.
Опрацьовано методичні рекомендації щодо проведення І-II етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад з української мови та літератури, з російської мови і зарубіжної літератури.
Немає коментарів:
Дописати коментар