четвер, 14 жовтня 2021 р.

ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ УЧНЯМИ


Ми живемо в час освітніх реформ. Змінюються акценти в організації освітнього процесу,  підходи до викладання навчальних предметів та виховання сучасних учнів, але незмінною залишається проблема розвитку їхніх творчих здібностей.  Адже кожна дитина неповторна, наділена від природи унікальними здібностями, талантами й можливостями.

Організація роботи з обдарованими учнями була, є й буде одним із основних напрямків роботи в освітній галузі.  Адже  суспільство повсякчас потребує  творчих, діяльних, обдарованих, інтелектуально й духовно розвинених громадянах. Наше завдання - виявлення таких дітей та створення умов для їх оптимального розвитку. Адже учений-психолог В. Моляко вважає, що кожна дитина має здібності в якомусь напрямі; мистецтво педагогіки та психології – відшукати ці напрями, допомогти дитині зрозуміти себе, повірити у свої можливості.

Проблему організації роботи з обдарованими учнями обговорено 08 та 11 жовтня 2021 року під час педагогічного консультування, яке було проведено для вчителів-словесників.  

Під час заходу розглянули ряд важливих аспектів, які допоможуть педагогам в організації роботи з обдарованими учнями:
☑ характерні особливості обдарованої дитини;
типи обдарованості (художній, творчий, інтелектуальний, академічний, соціальний або лідерський, психомоторний, духовний, практичний); 
☑ етапи організації роботи щодо розвитку здібностей і талантів учнів (діагностичний, формувальний,  мотиваційно-стимулювальний);
☑ дії педагога на кожному з етапів. 

Зроблено акцент й на переліку тих мовно-літературних інтелектуальних змагань, проведення яких організовує чи підтримує Міністерство освіти і науки України, інші установами, організації й у яких можуть брати участь обдаровані діти.

Опрацьовано методичні рекомендації щодо проведення І-II етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад з української мови та літератури, з російської мови і зарубіжної літератури.


Немає коментарів:

Дописати коментар