пʼятниця, 1 липня 2022 р.

ЛІТНЯ ШКОЛА ПРОФЕСІЙНОГО ЗРОСТАННЯ 2022

Завершилася робота педагогічної майстерні за програмою підвищення кваліфікації педагогічних працівників "Цифрова компетентність педагога: Google Додатки для організації співпраці та взаємодії учасників освітнього процесу  в онлайн-режимі. Педагогічна майстерня", яка працювала в рамках першої сесії Літньої школи професійного зростання для педагогів Чернівецької територіальної громади,  організованої Центром професійного розвитку педагогічних працівників Чернівецької міської ради.

У змісті Програми - 5 тем.  За відвідування занять педагогічної майстерні й виконання самостійних завдань до кожної теми учасники отримали сертифікат на 15 год. 

Учасники онлайн-занять - це педагоги закладів освіти Чернівецької територіальної громади. І хоч усі вони різні за фахом, кожен розуміє важливість, цінність та необхідність володіння цифровою комтепентністю. Це вимога нормативних документів, зокрема Порядку підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників та Професійного стандарту вчителя. Це вимога сучасної освіти, важлива складова для здійснення педагогічної діяльності: учителю треба вміти орієнтуватися в освітньому просторі, здійснювати пошук інформації,  критично її оцінювати й оперувати нею у професійній діяльності, ефективно використовувати інформаційно-комунікативні та цифрові технології у своїй роботі.  

Разом зі мною спікерами були мої колеги, консультанти Центру Наталія Пшеничка, Інна Терлецька. Відповідно до програми учасники онлайн-зустрічей отримали детальну інформацію про важливість та ефективність використання хмарних технологій у педагогічній діяльності вчителя, про Google Додатки - Google Диск, Google Таблиця, Google Документ, Google Презентація, Google Форма,  Google Jamboard, Google Клас, - їхні особливості та можливості використання для організації командної роботи, взаємодії учасників освітнього процесу  в онлайн-режимі, отримання зворотного зв’язку.  

Мої теми - 1 й 4: "Хмарні технології в освіті. Google Диск""Google Додаток Jamboard – «розумна дошка для командної роботи". Говорили про переваги й недоліки хмарних технологій взагалі й Google Диску та Google додаток Jamboard, про особливості й можливості їх використання в освітньому процесі.

Важливий етап  кожного заняття – практична частина: виконуючи індивідуальні завдання та працюючи у групах-сесійних залах, створювали папки на Google Диску,  дощку Jamboard і наповнювали їх матеріалами; шукали відповіді на запитання, з якими учасники йшли на заняття й які виникали у процесі роботи. 
Як підсумок онлайн-зустрічей - самооцінювання: вправа "Шкала мого професійного росту" (педагоги оцінювали свій рівень знань після навчання, порівнюючи з тією оцінкою, яку вони ставили собі перед початком курсу).

Співпраця та взаємодія учасників освітнього процесу  в онлайн-режимі - важлива складова сучасного навчання. Хочеться вірити, що набуті/удосконалені знання педагоги зможуть зреалізувати у своїй роботі. Головне, щоб були можливості: мирне небо і спокійне життя. А це буде обов'язково! 
ВСЕ БУДЕ УКРАЇНА!🔰🔰🔰 СЛАВА УКРАЇНІ!💙💛



  

Немає коментарів:

Дописати коментар