понеділок, 22 серпня 2022 р.

ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ В 2022/2023 Н.Р.

Міністерство освіти і науки України підготувало лист  №1/9530-22 від 19.08.2022, у якому представлені Інструктивно-методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу і викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2022/2023 навчальному році, розроблені спільно з Державною науковою установою «Інститут модернізації змісту освіти» та Інститутом педагогіки Національної академії педагогічних наук України .

Окрім основного додатку "Організація освітнього процесу", лист містить 16 додатків, у яких подано інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів різних освітніх галузей.

👉В основному додатку "Організація освітнього процесу" подано інформацію з 7-ми питань:
нормативне забезпечення; 
структура 2022/2023 навчального року;
форми організації освітнього процесу;
наповнюваність класів, поділ їх на групи;
оцінювання результатів навчання здобувачів освіти. 

👉Відповідно до рекомендацій у 2022/2-23 навчальному році пріоритетними напрямами освітньої діяльності є такі:
продовження реформи загальної середньої освіти відповідно до Концепції «Нова українська школа», впровадження у 5 класах нового Державного стандарту базової середньої освіти;
☑ організація освітнього процесу після вимушеного переривання його звичного перебігу, викликаного спочатку тривалими карантинами, потім – військовою агресією російської федерації на території нашої держави;
☑ організація навчальної діяльності здобувачів освіти в умовах поєднання різних форм організації освітнього процесу;
☑ посилення національно-патріотичного виховання, формування громадянської позиції, просвіти з питань особистої безпеки;
☑ психологічна допомога учасникам освітнього процесу. 

👉Особливу увагу приділено впровадженню нового Державного стандарту базової середньої освіти в 5-х класах, зокрема мова йде про укладання навчальних програм на основі модельних, про оцінювання учнів 5-х класів, про проведення на початку навчального року діагностування націленого на виявлення рівня досягнення учнями обов’язкових результатів навчання, визначених Державним стандартом початкової освіти на рівні 4 класу (діагностувальння залишкових знань рекомендують провести й у 6-11-х класах).

👉Інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання української мови, української та зарубіжної літератур подаються в додатку 3 перейти,  щодо викладання мови та літератур корінних народів, національних меншин - додаток 4 перейти

👉Для педагогів усіх фахів цінним є додаток 1 "Психолохічні аспекти організації освітнього процесу в умовах воєнного/післявоєнного стану" перейти

Джерело: сайт МОНУ

Немає коментарів:

Дописати коментар