пʼятниця, 14 жовтня 2022 р.

Про інституційний аудит: учителю на замітку

Реформування освітньої галузі принесло зміни в вивчення діяльності школи. Оцінку  діяльності закладу освіти здійснює Державна служба якості, проводячи інституційний аудит, який замінив державну атестацію. Це зовнішнє оцінювання діяльності навчального закладу на основі детального вивчення освітніх та управлінських  процесів, мета якого – допомогти закладу в підвищенні якості освітньої діяльності,  наданні якісних освітніх послуг відповідно до законодавства України. 

Проблемі проведення  інституційного аудиту закладу освіти був присвячений черговий вебінар для учителів-словесників закладів загальної середньої освіти Чернівецької міської територіальної громади на тему «Професійна діяльність учителя-словесника крізь призму інституційного аудиту», який відбувся 13 жовтня 2022 року. Спільно з Христиною Фештригою, головним спеціалістом відділу інституційного аудиту управління Державної служби якості освіти в Чернівецькій області, ознайомили педагогів з процедурою проведення інституційного аудиту, детально опрацювали форму вивчення педагогічної діяльності під час проведення інституційного аудиту  в закладах загальної середньої освіти - вимоги, критерії та індикатори оцінювання роботи вчителя та системи оцінювання результатів навчання учнів, основні критерії якісного сучасного навчального заняття.


УЧИТЕЛЮ НА ЗАМІТКУ! Рекомендовані джерела про проведення інституційного аудиту в закладі освіти:
👉Інституційний аудит: структура, напрями оцінювання, терміни та процедура проведення тощо перейти
👉Критерії та індикатори оцінювання освітніх і управлінських процесів закладу освіти та внутрішньої системи забезпечення якості освіти (у сфері загальної середньої освіти). Додаток 1 до Порядку проведення інституційного аудиту закладів загальної середньої освіти (Наказ МОНУ від 09.01.2019  № 17 зі змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства освіти і науки  № 127 від 04.02.2020 № 493 від 30.04.2021}перейти


Немає коментарів:

Дописати коментар