пʼятниця, 18 листопада 2022 р.

Цікаві засоби навчання: візуалізація

"Візуалізація навчального матеріалу на уроках словесності" - тема педагогічної майстерні, яка відбулася 17 листопада 2022 року для педагогів закладів загальної середньої освіти Чернівецької міської територіальної громади, які викладають українську, румунську, польську мови, українську, зарубіжну та румунську літератури. Мета її проведення - презентація засобів та способів візуалізації навчальної інформації, які сприяють підвищенню мовно-літературної освіти.

Цього разу поділитися досвідом роботи виявили бажання Надія Шевчук, учителька зарубіжної літератури Чернівецького багатопрофільного ліцею №4, Зоряна Косташ, учителька предметів словесності Чернівецького ліцею №10, та Алла Чорней, учителька української Чернівецького ліцею №18.  Усе представлене колегами свідчить про переваги та ефективність використання візуалізації на уроках для успішного навчання учнів. Адже нинішнє покоління - це покоління Z, яке  найкраще сприймає будь-яку інформацію через зображення та образи, ніж через слова. Тому навчальна інформація в малюнках, схемах, у формі відеороликів, інфографіки тощо діє ефективніше. Так швидше засвоюється навчальний матеріал.

Сподіваюся, що учасники онлайн-зустрічі погодяться зі мною, що  використання візуалізації навчального матеріалу на уроках допомагає нам, педагогам, у реалізації ідей дитиноцентризму як складової формули Нової української школи -  навчання та виховання максимально наближене до здібностей і особливостей кожної дитини. Візуалізація  в процесі навчання допомагає, сприяє, стимулює, забезпечує..., а саме:

орієнтує вчителя на можливості учнів, на створення навчального середовища, яке б зробило навчання легким і доступним для кожного;

☑ допомагає учням вивчати, розуміти та аналізувати отриману інформацію;

☑ інтегрує нові знання;

☑ розвиває критичне мислення (вербальна та візуальна інформація допомагає відновлювати в пам’яті отриману інформацію);

☑ виявляє індивідуальні особливості учнів щодо сприймання та обробки інформації, формування здатності до логічних умовиводів, наведення аналогій;

☑ сприяє розвитку фантазії, уяви, асоціативного мислення, емоційної сфери особистості; 

☑ стимулює інтерес до навчання та розвиток пізнавального інтересу.

👍Онлайн-зустріч завершилася, але робота педагогічної майстерні триває. Адже її учасники працюють над виконанням практичного завдання для отримання сертифіката підвищення кваліфікації, що передбачає програма. Кожен учасник педагогічної майстерні отримає доступ до виконаних завдань, ознайомиться з роботами своїх колег і зможе використати у своїй професійній діяльності.




Немає коментарів:

Дописати коментар