четвер, 21 вересня 2023 р.

Всеукраїнський конкурс "Учитель року-2024"

Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 07.06.2023 № 705 «Про проведення всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2024»  центральним оргкомітетом всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2024» (протокол № 01 від 15.08.2023) затверджено умови та порядок проведення Конкурсу. Про них дізнаємося з листа МОНУ №1/12626-23 від 23.08.2023.

Серед номінацій - "Українська мова та література".  Що варто знати вчителю про Конкурс?

📑Педагогічний стаж конкурсанта / конкурсантки має бути не менше 3-х років на дату реєстрації на конкурс.

📑Основним місцем роботи конкурсанта / конкурсантки має бути заклад загальної середньої або професійної (професійно-технічної) освіти.

📑Участь  - добровільна.

📑Реєстраційна форма для ознайомлення – у додатку 1 до листа, зазначеного вище.

📑Реєстрація: 23.09 - 16.10.2023  (на офіційній сторінці конкурсу в розділі «Реєстрація учасників 2024» перейти

УВАГА! Перед тим, як заповнювати реєстраційну форму, ознайомтесь, будь ласка, з рекомендаціями щодо її заповнення перейти

📑Подача організаційному комітетові першого туру конкурсу інформаційну картку відповідно до терміну, який визначають відповідні оргкомітети першого туру (форма інформаційної картки подається у додатку 2 до листа

👉На учителя-учасника/учасниці Конкурсу в номінації "Українська мова та література" чекають такі випробування:
І тур (регіональний рівень)- "Аналіз поетичного твору", "Майстерка", "Написання есею", "Тестування", "Урок";
 ІІ тур (всеукраїнський рівень) - відбірковий етап: "Аналіз поетичного твору", "Написання есею", "Тестування"; фінальний етап: "Майстерка", "Урок".

👉 Додаток  3 до листа містить опис вимог до зазначених випробувань👇

👆 Випробування "Аналіз поетичного твору"
Мета: виявлення вміння конкурсанта / конкурсантки аналізувати поетичний твір у змодельованому навчальному середовищі. 
Формат: проведення фрагмента навчального заняття. Поетичний твір визначають для кожного конкурсанта / конкурсантки жеребкуванням.
Тривалість підготовки – до 1 години.
Тривалість виступу – до 20 хвилин, запитання журі – до 5 хвилин.
Орієнтовні критерії оцінювання: здатність аналізувати (зокрема інтерпретувати) текст ліричного твору; володіння методиками взаємодії з учнями; формування ключових і предметних компетентностей здобувачів освіти, реалізація наскрізних змістових ліній; творчий підхід до формату аналізування тексту, візуалізації матеріалу, зв’язку з іншими видами мистецтв тощо.

👆 Випробування "Майстерка"
Мета: виявлення спроможності конкурсанта / конкурсантки формувати в учнів / учениць наскрізні вміння на уроках інтегрованого мовно-літературного курсу.
Формат: проведення прикладної майстерки у формі вебінару зі здобувачами вищої освіти / педагогічними працівниками.
Тему майстерки обирають жеребкуванням відповідно до модельної навчальної програми «Інтегрований мовно-літературний курс (українська мова, українська та зарубіжна літератури). 5–6 класи».
Тривалість підготовки – до 2 годин.
Тривалість виступу – до 20 хвилин, запитання журі – до 5 хвилин.
Орієнтовні критерії оцінювання: доцільність та ефективність дібраних технологій, методів і прийомів, спрямованість їх на формування наскрізних умінь, предметних і ключових компетентностей здобувачів освіти згідно з концепцією Нової української школи; розуміння концепції навчання інтегрованого курсу мовно-літературної освітньої галузі; партнерська взаємодія з аудиторією; оригінальність концепції майстерки.

👆 Випробування "Написання есею"
Мета: виявлення вміння конкурсанта / конкурсантки осмислювати / переосмислювати запропоновану проблему, творчо виражати індивідуальний погляд на неї.
Тему есею, однакову для всіх конкурсантів / конкурсанток, визначають жеребкуванням.
Обсяг есею – до 3 сторінок рукописного тексту.
Тривалість виконання – до 2 годин.
Для оцінювання роботи шифрують.
Орієнтовні критерії оцінювання: розуміння проблеми; яскравість,
оригінальність есею; формулювання власної позиції, переконливість; багатство
слововживання, метафоричність та образність мовлення; грамотність.

👆 Випробування "Тестування"
Мета: визначення рівня професійної компетентності конкурсанта / конкурсантки.
Формат: комп’ютерне тестування.
Зміст тестових завдань передбачає запитання щодо планування та організації освітнього процесу; оцінювання результатів навчання здобувачів освіти; теоретичних знань із предметів мовно-літературної освітньої галузі (українська мова, українська література); методики й технології навчання предметів та інтегрованих курсів мовно-літературної освітньої галузі.
Тривалість випробування залежить від кількості тестових завдань.

👆 Випробування «Урок»
Мета: визначення рівня педагогічної майстерності конкурсанта / конкурсантки.
Формат: проведення уроку української мови у 8–11 класах.
Кейс випробування (клас, тема уроку) визначають для кожного конкурсанта / конкурсантки жеребкуванням.
Теми уроків обирають за період від початку навчального року до часу проведення конкурсу.
Тривалість підготовки – не менше ніж 20 годин.
Тривалість уроку – 45 хвилин.
Орієнтовні критерії оцінювання: педагогічна майстерність, предметно-методична компетентність, науковість, творчий підхід; спрямованість на формування цілісності знань, предметних та ключових компетентностей, цінностей; реалізація наскрізних змістових ліній; результативність і доцільність використання методів, прийомів, засобів і форм роботи; професійні якості вчителя; дотримання норм організації та проведення уроку.



Немає коментарів:

Дописати коментар