Мабуть, саме тому колись і придумали шкільну дошку, яка стала помічником учителя, одним із засобів передачі інформації. На ній ми пишемо, пояснюючи новий матеріал, малюємо схеми, виконуємо письмові завдання, розміщуємо наочність, демонструємо напрацювання учнів тощо. Її використання залишається актуальним й під час навчання в дистанційному форматі, навіть, можна сказати, є необхідністю. Звичайну шкільну дошку замінює віртуальна онлайн-дошка. Це новий інструмент для навчання, завдяки якому можливе поєднання тексту, зображення, відео- й аудіоматеріалу на одному майданчику. За її допомогою можна підсилити зацікавленість й активність учнів, поліпшити ефективність роботи на онлайн-уроках, організувати спільну діяльність учнів тощо.
Про використання електронних дошок під час навчання в дистанційному форматі йшла мова під час вебінару на тему «Цифрові інструменти сучасного вчителя: віртуальні онлайн-дошки», який відбувся 23-24 березня 2021 року для учителів-предметників мовно-літературної галузі.
Свій вебінар побудувала за принципом теорія + практика. Під час теоретичної частини ознайомила його учасників - учителів української мови та літератури, зарубіжної літератури - з ідеями щодо використання онлайн-дошок в освітньому процесі, з їх різновидами відповідно до особливостей користування.
Кожна з віртуальних онлайн-дошок – легка в опануванні для вчителя, відкриває широкі можливості для організації активної спільної командної роботи, дозволяє багаторазово використовувати власні розроблені матеріали, а для учнів – інструмент, який зробить навчання цікавим та пізнавальним.
Немає коментарів:
Дописати коментар