вівторок, 25 травня 2021 р.

ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ УЧИТЕЛЯ - ВИМОГА ЧАСУ


До 15-ти  професійних компетентностей педагога, указаних у професійному стандарті за професією  «Вчитель закладу загальної середньої освіти»,  належить інформаційно-цифрова. Її суть –  здатність учителя орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук потрібної інформації, критично її оцінювати й використовувати в професійній діяльності; створювати електронні освітні ресурси або використовувати наявні; впроваджувати цифрові технології в освітній процес.  З метою розвитку цієї компетентності, удосконалення знань, умінь про роботу з віртуальними дошками, розвиток навичок працювати з онлайн-дошкою Jamboard 14 травня 2021 року для учителів-філологів закладів загальної середньої освіти провела майстер-клас на тему «Використання віртуальної дошки Jamboard для формування мовно-літературних знань школярів (створення електронного посібника для учнів)». Девізом заходу обрала слова Конфуція: «Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу,  я пам’ятаю. Те, що я роблю, я розумію». 

Проведений майстер-клас дав мені можливість зробити певні висновки:

📌висловлення учасниками заходу своїх очікувань від заняття на платформі Mentimeter свідчить про певні навички учителів-філологів працювати з цифровими інструментами;

📌створення педагогами дошки Jamboard на тему "Власне висловлення: твір-роздум" під час роботи в групах у сесійних залах, виконання домашнього завдання - створення сторінки електронного посібника з мови або літератури -  продемонстрували їх бажання до пізнання нового цифрового інструмента й  набуття навичок роботи з ним. 

ЦЕ МЕНЕ ТІШИТЬ!







Немає коментарів:

Дописати коментар