МОН України розпочало 2021/2022 навчальний рік з методичних рекомендацій щодо організації освітнього процесу в 5-х пілотних класах НУШ.
В основі рекомендацій - складання освітньої програми закладу освіти. Зокрема:
☑Про написання вступної частини освітньої програми.
☑Загальний обсяг навчального навантаження.
☑Що має бути в навчальному плані закладу освіти.
☑Перелік модельних навчальних програм.
☑Опис форм організації освітнього процесу.
☑Поточне формувальне оцінювання.
☑Підсумкове оцінювання.
☑Критерії та шкала оцінювання.
☑Загальний обсяг навчального навантаження.
☑Що має бути в навчальному плані закладу освіти.
☑Перелік модельних навчальних програм.
☑Опис форм організації освітнього процесу.
☑Поточне формувальне оцінювання.
☑Підсумкове оцінювання.
☑Критерії та шкала оцінювання.
Особливо цінними для педагогів, які викладають предмети мовно-літературної галузі, є такі аспекти:
☑перелік модельних навчальних програм, з яких заклад вибирає ті, які будуть використовуватися в освітньому процесі;
☑оцінювання навчальних досягнень учнів (особливу увагу слід звернути на алгоритм діяльності вчителя під час здійснення поточного формувального оцінювання);
☑критерії та шкала оцінювання (подано різні категорії критеріїв оцінювання, звертається увага на дотримання учнями принципу академічної доброчесності; у додатках 1-3 представлено орієнтовний перелік інструментів формувального оцінювання, орієнтовна рамка оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти та орієнтовні вимоги до критеріїв та шкала оцінювання).
Методичні рекомендації щодо особливостей організації освітнього процесу у 5-х класах закладів загальної середньої освіти за Державним стандартом базової середньої освіти в умовах реалізації концепції «Нова українська школа» перейти.
Джерело: сайт НУШ
Немає коментарів:
Дописати коментар