середа, 18 серпня 2021 р.

2021/2022 НАВЧАЛЬНИЙ РІК: СТАРТУЄМО!


МОН України розпочало 2021/2022 навчальний рік з методичних рекомендацій щодо організації освітнього процесу в 5-х пілотних класах НУШ.

В основі рекомендацій - складання освітньої програми закладу освіти. Зокрема:

Про написання вступної частини освітньої програми.
Загальний обсяг навчального навантаження.
Що має бути в навчальному плані закладу освіти.
Перелік модельних навчальних програм.
Опис форм організації освітнього процесу.
Поточне формувальне оцінювання.
Підсумкове оцінювання.
Критерії та шкала оцінювання.

Особливо цінними для педагогів, які викладають предмети мовно-літературної галузі, є такі аспекти:

перелік модельних навчальних програм, з яких заклад вибирає ті, які будуть використовуватися в освітньому процесі;
оцінювання навчальних досягнень учнів (особливу увагу слід звернути на алгоритм діяльності вчителя під час здійснення поточного формувального оцінювання);
критерії та шкала оцінювання (подано різні категорії критеріїв оцінювання, звертається увага на дотримання учнями принципу академічної доброчесності; у додатках 1-3 представлено орієнтовний перелік інструментів формувального оцінювання, орієнтовна рамка оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти та орієнтовні вимоги до критеріїв та шкала оцінювання).

Методичні рекомендації щодо особливостей організації освітнього процесу у 5-х класах закладів загальної середньої освіти за Державним стандартом базової середньої освіти в умовах реалізації концепції «Нова українська школа» перейти.

Джерело: сайт НУШ

Немає коментарів:

Дописати коментар