понеділок, 31 жовтня 2022 р.

Mentimeter як спосіб взаємодії з учнівською аудиторією

Часто, працюючи з учнями, ми помічаємо, як вони відволікаються на різні сповіщення у своїх смартфонах і втрачають фокус уваги. А нам потрібно в цей час отримати від них  зворотний зв’язок про те, як і наскільки вони зрозуміли навчальний матеріал, які запитання у них виникли або про що із почутого хотіли б ще раз поговорити.  Як ми діємо в такому разі? Звичайно, робимо їм зауваження, просимо вимкнути смартфони і спонукаємо до усних відповідей на поставлені запитання чи до участі в мозковому штурмі, створенні асоціативного куща. Але все ж таки краще, коли ми запропонуємо їм скористатися своїми гаджетами й попрацювати з онлайновими сервісами, наприклад, Mentimeter.

👉Ментіметр - шведська компанія, що базується в Стокгольмі, розробляє та підтримує однойменний додаток - онлайн-сервіс, який можна використовувати на уроці - онлайн та офлайн (якщо у класі є Інтернет і ТЗ для демонстрації презентації).  

👉Особливостям та можливостям використання сервісу Mentimeter в освітньому процесі була присвячена консультація, яка відбулася 27 жовтня 2022 року для педагогів закладів загальної середньої освіти Чернівецької міської територіальної громади.  Звернено увагу педагогів на алгоритм дій щодо роботи вчителя й учня на онлайн-сервісі,  ознайомлено з різними типами інтерактивних вправ, вимогами до їх створення. Найцікавішою частиною консультації було набуття педагогами практичних умінь і навичок: це створення декількох інтерактивних вправ та залучення  педагогів до їх виконання.


👉Рекомендовані джерела про сервіс Mentimeter:
📑Методичні рекомендації до вивчення онлайн-інструменту MentiMeter та його можливостей перейти
💻 Mentimeter - зворотний зв'язок у режимі реального часу перейти 
💻 Цікавий моментальний зворотний зв'язок за допомогою сервісу "Mentimeter" перейти
💻Сервіс онлайнових опитувань Mentimeter перейти
💻Mentimeter - інтерактивне опитування перейти
💻Формувальне оцінювання в НУШ у 5 класі: сервіс Мentimeter перейти



Немає коментарів:

Дописати коментар