Серед ключових компетентностей, зазначених у Законі, - математична. Під час викладання навчальних предметів вона формується відповідно до компетентнісного потенціалу кожного з них. Суть цього потенціалу можна знайти в пояснювальних записках до навчальних предметних програм.
У програмі з української мови для 5-9-х класів ( затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804) зазначено можливості предмета «українська мова» у формуванні ключових компетентностей, зокрема й математичної:
✔уміння оперувати абстрактними поняттями; виокремлювати головну й другорядну інформацію; установлювати причинно-наслідкові зв’язки; чітко формулювати визначення та будувати гіпотези; формулювати тезу й добирати аргументи; перетворювати інформацію з однієї форми в іншу (схему, таблицю, діаграму); доцільно й правильно використовувати в мовленні числівники;
✔ставлення - прагнення висловлюватися точно, логічно, послідовно; бережливе ставлення до часу.
📘Зразки методичних прийомів і завдань щодо формування математичної компетентності на уроках української мови перейти
Немає коментарів:
Дописати коментар