Опрацювавши ряд нормативних документів, які регламентують роботу закладу загальної середньої освіти, ведення діловодства в ньому, дійшла висновку, що до шкільної документації вчителя-предметника в закладі загальної середньої освіти належать:
📖 навчальні програми з базових предметів предметів, факультативів, курсів за вибором, гуртків;
📖 календарно-тематичне планування;
📖 поурочні плани;
📖 учнівські зошити;
📖 класний журнал (у т.ч. електронний);
📖 журнали обліку занять гуртків;
📖 звіти (на вимогу адміністрації закладу з метою виконання завдань Освітньої програми закладу);
📖 документація навчального кабінету;
📖 документація шкільного методичного об'єднання (при умові створення його в закладі освіти; документацію веде керівник, призначення якого затверджується наказом по школі).
☑ підкреслила, що всі навчальні програми мають мати гриф МОН України. Їх перелік щороку перед початком нового навчального року прописує Міністерство освіти і науки окремим листом;
☑ наголосила, що відповідно до ст.54 Закону України «Про освіту» педагогічні працівники мають право на академічну свободу щодо укладання календарно-тематичного та поурочного планування, у тому числі з використанням друкованих чи електронних джерел тощо, вільний вибір форм, методів і засобів навчання, що відповідають освітній програмі закладу освіти;
☑ прокоментувала особливості заповнення предметних сторінок у класному журналі (колонки без дат та запис домашнього завдання) та вимоги до перевірки учнівських зошитів;
☑ закцентувала увагу на організації роботи вчителя-предметника в інклюзивному класі;
☑ звернула увагу й на ведення документації навчальних кабінетів словесності.
Консультації завершувалися відповідями на запитання, які залишили педагоги, реєструючись на онлайн-консультації.
Немає коментарів:
Дописати коментар