неділя, 16 січня 2022 р.

ІНТЕГРАЦІЯ МЕДІАГРАМОТНОСТІ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС: ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ КОНКУРС ДЛЯ ПЕДАГОГІВ

Академія української преси спільно з Головним управлінням загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства освіти і науки України за підтримки Медійної програми в Україні, що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) і виконується міжнародною організацією Internews, оголошують Всеукраїнський конкурс на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності в освітній процес для учнів 7-8 класів (в рамках усіх освітніх галузей, позаурочної та позашкільної діяльності).

❗❕Мета зазначеного педагогічного змагання - активізація медіаосвітнього потенціалу Державного стандарту базової середньої освіти, інтеграція кращих медіаосвітніх практик у освітній процес з різних освітніх галузей, у т.ч. мовно-літературної.  

❗❕Вправи, надіслані на конкурс педагогами, мають розвивати медіаосвітні компетентності учнів:
👉критичне ставлення до інформації з різних джерел;
👉використання різних видів сприймання текстів/медіатекстів для пошуку, обробки, аналізу та відбору інформації;
👉здатність розрізняти відому і нову, головну і другорядну інформацію, факти і судження в медіатексті, добирати аргументи для спростування чи підтвердження інформації; об’єктивні факти і суб’єктивні судження в медіатексті, аргументовано висловлювати власне ставлення до наданої в медіатексті інформації, спираючись на медіатекст;
👉вміння аналізувати та інтерпретувати медіатекст; грамотно і безпечно комунікувати в інформаційному просторі, розпізнавати маніпулятивні технології та протистояти їм;
👉дотримуватись авторських прав та мережевого етикету;
👉здатність перетворювати інформацію з медіатексту (зокрема літературного твору) в різні форми повідомлень до інших з позиції іншого оповідача, створювати фанфіки, буктрейлери тощо; елементи власного медіатексту на основі прочитаного (кадри фільму, сцени вистави, блог тощо); типові дописи/медіатексти (зокрема використовуючи гіпертекстові покликання) в цифровому середовищі для обговорення особистісних і певних соціально значущих питань;
👉вміння інтегрувати інформацію, надану в різний спосіб (текстову, графічну, числову тощо) в межах одного або кількох текстів/медіатекстів; 
👉перетворювати медіатексти вербальні (переказ, конспект тощо) в графічні (схема, таблиця тощо).

❗❕Кожен/кожна  учасник/учасниця  може надіслати не більше 3 матеріалів.

👆Усі плани-конспекти вправ, що подані на конкурс та відповідають його вимогам, будуть розміщені на тулбоксі з уроками та вправами за посиланням: https://toolbox.medialiteracy.org.ua/, а їх автори отримають сертифікати від МОН України та Академії української преси.

Конкурс триває з 11 січня до 15 березня 2022 року.

👆Для участі у конкурсі необхідно завантажити та заповнити форму, розміщену на сайті Академії педагогічної преси.  До вказаного дедлайну її необхідно надіслати організаторам шляхом заповнення гугл-анкети перейти

Результати будуть оголошені до 1 квітня 2022 року на сайті АУП, сторінці у Facebook та надіслані електронною поштою усім учасникам/учасницям  конкурсу. 

👆П’ять переможців/переможниць конкурсу отримають дипломи І-го ступеня та авторський гонорар за розробку вправ еквівалентний 130$. Податкові збори, що утримуються з суми: 23,44$ – ЄСВ; 19,18$ – ПДФО; 1,60$ – військовий збір  (фактична сума за договором ЦПХ – 85,78$).

👆Контактна особа: Юлія Рицик, асистентка проєктів Академії української преси.

Електронна пошта: info @aup.com.ua 

   067-372–27–33

Джерело: Академія української преси

Немає коментарів:

Дописати коментар